نماینده مجلس : مواضع امریكا از زبان اماراتی ها مطرح می شود
نوشته شده توسط : breketid

'پرویز سروری' روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود:اماراتی ها كوچك تر از آن هستند كه چنین مواضعی را در قبال ایران اتخاذ كنند ، آنان باید بدانند كه قطعا در این زمینه بازنده خواهند بود.

نماینده مردم تهران ری و شمیرانات گفت : آمریكایی ها از ایران ضربات سختی خورده اند كه یكی از آنها رخداد عظیم حضور مردم در انتخابات 12 اسفند بود كه آمریكا و غرب علیرغم فشاری كه بر ایران وارد ساختند در نهایت با شكست مواجه شدند.

وی توضیح داد: از طرفی بازگشت سفرای اروپایی به تهران بدون هیچگونه امتیازگیری از ایران و سكوت پی در پی دست نشانده های آمریكا در منطقه این كشور را با موانع بسیاری مواجه كرده است.

وی گفت:با توجه به برگزاری دورنخست مذاكرات 1+5 در استانبول ،‌آمریكا سعی كرد امارات را علیه ایران تحریك كند تا بتواند ضعف های خود را پنهان كند.

سروری هشدار داد: بهتر است اماراتی ها به منافع خودشان فكر كنند و نگذارند به سرنوشت مبارك ، بن علی و عبدالله صالح دچار شوند.

وی ادامه داد: بهتر است امارات روابط خود را با ایران اصلاح كند در غیر این صورت باید منتظر عواقب آن باشد.

نماینده مردم تهران ، ری و شمیرانات تاكید كرد: تاثیر اماراتی ها بر ایران در منطقه قابل اعتنا نیست.

سروری در ادامه در مورد انجام دور دوم مذاكرات 1+5 با ایران در بغداد گفت: انتظار می رود دور دوم مذاكرات منجر به لغو تحریم های ناعادلانه علیه ایران شود.

وی تاكید كرد : همچنین موفقیت دور آتی مذاكرات باعث انتقال پرونده هسته ای ایران به آژانس و حركت آن در مسیر كارشناسی خواهد شد.

به گفته سروری در كل چشم انداز مناسبی برای ایران در مذاكرات هسته ای با اعضای 1+5 كه قرار است سوم خرداد در بغداد برگزار گردد ، دیده می شود.

** بهتر است به موضوع مرتضوی دامن زده نشود

سروری در خصوص استعفای مرتضوی نیز گفت:بهتر است از دامن زدن به اخبار متناقض در باره حضور مرتضوی در پست ریاست تامین اجتماعی پرهیز شود.

سیام**گ.س**9132 1568





:: برچسب‌ها: رنگ ,
:: بازدید از این مطلب : 253
|
امتیاز مطلب : 13
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : پنج شنبه 29 فروردين 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: